پاورپوینت بررسی غرفه کلمبیا در اکسپو میلان 2015
نوشته شده توسط : safa
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری هفت نمونه موزه خارجی
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریاچه Ichihara اثر گروه معماری Kawaguchi-TI
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر موشین چین اثر معماران OLI Architecture PLLC
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای معاصر بورد Broad در لس آنجلس اثر Diller Scofidio + Renfro
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای معاصر MO ، ویلنیوس لیتوانی اثر دانیل لیبسکیند
پاورپوینت بررسی معماری مرکز چند منظوره معماری بلاکس کپنهاگ دانمارک اثر رم کولهاس
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مرکز فرهنگی حیدر علی‌اُف در باکو (آذربایجان)
پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی نساجی مالزی
پاورپوینت بررسی معماری موزه مجسمه و آثار هنری واتیکان ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری دانشکده علوم مهندسی بوستون ، MA
پاورپوینت بررسی معماری موزه تاريخ چاي ايران
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی تالاسا در قبرس
پاورپوینت بررسی معماری موزه آثار هنری و صنایع محلی ساراواک در بورنئو
پاورپوینت بررسی معماری موزه سلیمان رابرت گوگنهایم Solomon R. Guggenheim Museum
پاورپوینت بررسی معماری موزه مردم شناسی گنجینه بابل
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی شویی چین اثر West-line Studio
پاورپوینت بررسی معماری موسسه هنرهای معاصر ، میامی
پاورپوینت بررسی موزه هنرهای زیبا کاستلون ، اثر Emilio Tuñón و Luis Moreno Mansilla Alvarez
پاورپوینت بررسی مجموعه موزه فورتابات Fortabat
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنرهای بلویو اثر استیون هول

بخشی از مطلب
اکسپوی میلان 2015 در حالی کار خود را از اول می تا 30 اکتبر (۱۱ اردیبهشت تا ۹ آبان) آغاز خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود 20 میلیون نفر در طول مدت شش ماه برگزاری این رویداد بزرگ و جهانی از آن دیدن کنند.
 
موسسه بین‌المللی دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها (BIE) که مسئولیت برگزاری این نمایشگاه‌ها را بر عهده دارد، دوره گذشته این مجموعه نمایشگا‌ه‌های جهانی (اکسپو) را در سال 2012 به کره جنوبی سپرد و امسال برای دومین بار پس از سال 1956 این افتخار را نصیب پایتخت میلان کرده است. 
 موضوع اکسپو میلان 2015 که میزبان شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی از 140 کشور جهان است، "تغذیه زمین، انرژی برای زندگی" انتخاب شده و در طول 184 روز برگزاری این رویداد، بازدیدکنندگانی از سراسر جهان با گشت و گذار در این مجموعه نمایشگاه‌ها، با فرهنگ عامه مردم و تنوع و عادت غذایی ملل گوناگون آشنا خواهند شد.
 
همچنین اکسپوی میلان به مشکلات تغذیه و منابع زمین می‌پردازد و بستر گفتگو را بین ملل مختلف برای تبادل دیدگاه‌ها پیرامون چالش‌های اصلی تغذیه انسان فراهم می‌کند.
 
140 کشور شرکت‌کننده در این نمایشگاه بزرگ و عظیم که در محیطی به مساحت یک میلیون متر مربع برگزار می‌شود، به نمایش آخرین تکنولوژی‌های خود برای ارائه غذای سالم و ایمن برای همه ساکنین زمین و در عین حال حفظ توازن در منابع زمین می‌پردازند و در واقع سکویی است برای تبادل ایده و راه‌ حل‌ها با محوریت غذا و تغذیه.
 
اکسپو 2015 این فرصت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند با طعم خوشمزه‌ترین غذاهای جهان و بهترین غذاهای ارگانیک از کشورهای مختلف آشنا شوند. 
 
 ایتالیا که در سال 1906 تجربه برگزاری اکسپو با موضوع حمل و نقل را داشته، خود را آماده کرده تا علاوه بر میزبانی خوب، از این فرصت فوق‌العاده نه تنها برای معرفی غذاهای منحصر به فرد، بلکه برای شناساندن بیشتر میراث تاریخی و هنری خود به جهانیان استفاده کند.
 
شهر میلان در تاریخ 31 مارس 2008 در رقابت با شهر ازمیر ترکیه (با موضوع مسیرهایی به آینده بهتر: سلامت برای همه) به عنوان میزبان برگزاری اکسپو در سال 2015 انتخاب شد، در حالی که پیش از این کشورهای روسیه و آمریکا نیز برای میزبانی این مجموعه نمایشگاه‌ها ابزار علاقه کرده بودند.
 
محل برگزاری اکسپو 2015 در سه کیلومتری جنوب میلان قرار دارد و غرفه‌های تمامی کشورهای شرکت‌کننده در محل طلاقی دو خیابان "دکامنوس" و "کوردو" برپا خواهد شد. خیابان دکامنوس به محل برپایی غرفه‌های کشورهای شرکت‌کننده و خیابان کوردو به غرفه‌های کشور میزبان اختصاص یافته است.
 
در اکسپوها هر کشور می تواند‌غرفه (پاویلیون) مخصوص به خود را طراحی کند و اندازه غرفه‌ها به توان مالی کشورها بستگی دارد. البته برخی شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند بدون ساخت غرفه در غرفه‌هایی گروهی در نمایشگاه حضور یابند. 
 
 با توجه به موضوع اکسپو سال 2015 میلان یعنی تغذیه جهانی و انرژی برای زندگی ، غرفه کلمبیا توسط Studio Càrdenasبا هدف توسعه تغذیه سالم ، کافی و پایدار برای مردم جهان طراحی شده است که بیان کننده تعادل بین انسان و طبیعت می باشد .
غرفه کلمبیا با ساخت و ساز پایدار به روش " دیوار خشک " و بدون استفاده از آب و بتن ساخته شده است ، این ساختار برای حفظ محیط زیست و ادای احترام به Cristoforo Colomboطراحی شده است
همچنین در ساخت این غرفه از چوب صنوبر جنگل های شمال ایتالیا و دیگر مواد قابل بازیافت به منظور حفاظت از محیط زیست استفاده شده است ، مساحت غرفه کلمبیا 1907 متر مربع میباشد در سطوح مختلف غرفه بازدید کنندگان با مناطق مختلف آب و هوایی این کشور آشنا می شوند .
سفری حسی که بازدیدکنندگان به تجربه موسیقی ، طعم ، رنگ در کنار تصاویر نمونه محصولات کلمبیا می پردازند .
 
آب و هوای کلمبیا، بر خلاف بسیاری از کشورها، منوط به تغییر فصل نیست و با توجه به نزدیکی آن به خط استوا، تغییرات آب و هوایی تنها به یک متغیر یعنی ارتفاع مربوط می باشد ، در قلمرو کلمبیا شما می توانید از 0 تا بیش از 5000 متر از سطح دریا بالا بروید وآب و هواهای مختلف را تجربه کنید .
 
کلمبیا تمام تنوع های آب و هوایی جهان را شامل می شود همچنین گونه های مختلف حیوانات و گیاهان را در هر طبقه حرارتی گرد هم می آورد ، به همین دلیل انواع محصولات کشاورزی در این کشور وجود دارد که در طول سال رشد می کنند و به عنوان منبع غذا، آب و اکسیژن هستند و با وجود آنها می توان با سه تهدید عمده جهانی یعنی گرسنگی، فقر و تغییرات آب و هوایی به طور طبیعی مبارزه کرد .


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی غرفه , کلمبیا در ,اکسپو میلان 2015 ,اکسپوی میلان 2015 ,موسسه بین‌المللی دفتر ,بین‌المللی نمایشگاه‌ها (BIE) , موضوع اکسپو میلان ,2015 که میزبان , شرکت‌کنندگان ,و بازدیدکنندگانی ا ,نمونه مشابه ,معماری ,طرح ,کانسبت ,ایده ,نقشه ,پلان ,اصول طراحی ,نمونه موردی ,کیس استادی ,دانلود پ,
 
پاورپوینت بررسی غرفه کلمبیا در اکسپو میلان 2015

تاریخ ایجاد 03/09/1395 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 22 اسلاید   قیمت: 5000 تومان     تعدادمشاهده  0  

 




:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: